0item(s)

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

  •  +48 58 741 72 00

Product was successfully added to your shopping cart.

Termeni și condiții (valabil de la 2014-12-25)

§ 1. Informații despre proprietarul magazinului online

Proprietarul acestui website (denumit în continuare: Magazinul Online) este DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLONIA.
Taxa de numărul de identificare: 593-158-46-03,
telefon: +48 58 741 72 00, înscrise în Registrul Central și informații privind activitatea economică a Republicii Polone păstrate de către
ministrul economiei
(denumit în continuare: DIGINET Sebastian Bójczuk, vanzatorul).

Numere de cont bancar:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 SWIFT / BIC: NESBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 SWIFT / BIC: NESBPLPW - EURO

DIGINET Sebastian Bójczuk efectuează vânzări cu amănuntul prin intermediul internetului. Comenzile sunt primite prin intermediul domeniul site - ului: https://hpcontrol.ro

§ 2. Informații despre produse, prețuri și promoții

2.1. Disponibile toate în produsele Magazin online sunt complet de brand nou, fara defecte fizice și juridice și au fost introduse în mod legal pe piața poloneză.

2.2. Toate prețurile produselor din magazinul online sunt în zloți polonezi și acestea sunt prețurile brute. Pentru fiecare produs comercializat se emite o factură cu TVA. O factură TVA - ul va fi livrat
adresa specificată de client.

2.3. Informațiile prezentate pe site - ul web al magazinului online , în special, prețurile sunt acolo pentru doar comoditate și nu constituie o ofertă de DIGINET
SEBASTIAN BÓJCZUK în sensul Codului sau reglementările civil nu poate constitui baza pentru reclamații împotriva DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK.

2.4. Clientul înainte de a plasa o comandă, în cazul oricăror îndoieli cu privire la descrierea produsului și datele sale tehnice introduse pe site - ul, ar trebui să contacteze DIGINET
SEBASTIAN BÓJCZUK pentru a clarifica îndoielile și de a primi informații suplimentare.

2.5. Promoțiile disponibile în Magazinul online nu sunt unite una cu alta. Inainte de plasarea comenzii clientul ar trebui să aleagă tipul de promovare,
inclusiv preț promoțional sau produse suplimentare și servicii oferite în cadrul campaniei promoționale.

§ 3. Plasarea comenzii, ceea ce face contractul de vânzare

3.1. Ordinele plasate în conformitate cu condițiile specificate în descrierea produsului și în coșul de cumpărături (metoda de livrare, pret de transport maritim și metoda de plată)
sunt prelucrate în conformitate cu condițiile specificate în coșul de cumpărături după confirmarea de DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Pentru comenzile din livrare țări străine
conditii (metoda, compania de livrare, costuri) vor fi stabilite în mod individual (inclusiv condițiile expeditorului). În acest caz , magazinul online va trimite noua oferta pe care
include noi condiții de vânzare către client și în continuare procesul de comandă nouă va depinde de aprobarea acestor condiții de către client.

3.2. Clientul plaseaza comanda prin script - urile disponibile pe site - urile magazinului online, depune oferta de a achiziționa produsul specificat în condiții
specificate în descrierea produsului și în coșul de cumpărături (denumit în continuare: Ordinul)

3.3. Comenzile pot fi plasate 24/7. Ordinele plasate în timpul săptămânii după ora 16:00 sâmbăta, duminica și de sărbători vor fi procesate în timpul săptămânii viitoare.

3.4. Dupa plasarea comenzii, clientul primeste e - mail de la magazinul online , care precizează , în special , detaliile referitoare la client și Ordinul.
Acest mesaj conține informații despre politica de Vanzator si retur. Acest e - mail nu reprezintă o confirmare a ofertei de cumpărare plasate de către client,
în special , aceasta nu se opune încheierii unui acord de vânzare între Client și DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK. Confirmarea va fi trimisă Clientului
după ce este verificat și toate condițiile sunt acceptate de către magazinul online.

3.5. In cel mai scurt timp posibil (dar nu mai mult de 3 zile ale săptămânii) , din moment ce ordinul a fost plasat , indiferent de primirea mesajului (menționat în paragraful 3
clientul va fi contactat prin telefon sau e - mail de către lucrător DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK în scopul de a: confirma încheierea de vânzare și contractul de achiziție,
inclusiv prețul produsului, disponibilitate, data finalizării comenzii și alte detalii ale tranzacției (denumite în continuare: în confirmarea). Confirmarea vine de la primirea ofertei de
DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK pentru a cumpăra produsul de către client și este încheierea contractului de vânzare și cumpărare între client și DIGINET
SEBASTIAN BÓJCZUK. Cu toate acestea, în cazul în care confirmarea primită de către lucrător DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK se schimbă în mod semnificativ condițiile de oferta de
cumpărare,
acordul este considerat a fi făcută , iar comanda este procesată, în cazul în care Clientul confirmă noile condiții incluse în Confirmarea prin telefon sau e - mail;
în mod alternativ, este posibil ca confirmarea nu va fi trimisă în termen de trei în timpul săptămânii. În acest caz , DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK acceptă oferta de cumpărare
în condițiile prezentate de către client

sau

informează că Ordinul nu poate fi procesată. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK are dreptul de a refuza procesarea ordinului și neagă încheierea vânzării și cumpărării
acord, cu condiția ca este imposibil să se procesa comanda, în mod semnificativ dificilă sau necesită costuri ridicate.

3.6 Formularele de comandă incomplete sau incorect completate nu vor fi prelucrate și acestea nu rezistă pentru plasarea comenzii și nu obligă DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK
pentru a lua orice acțiuni.

3.7. Plata ordinului se face de către Client în modul în care a fost ales în timpul introducerii ordinului.

3.8. Ordinul este procesată după ce a primit plata integrală pentru acesta , care a fost specificat în confirmarea comenzii. În cazul în care există subplată

Procesul de ordine va fi suspendat. În timp ce alegerea de numerar la metoda de plata de livrare a procesului nu necesită primirea plata integrală.

3.9. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK depune toate eforturile pentru a procesa ordinele cât mai repede este posibil.

§ 4 Plăți

4.1. Există următoarele metode de plată:

A. Transfer electronic de bani

Cumpărătorul plătește suma datorată prin transfer de bani electronici Ordinul emis de DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK prin payu.pl * (sigure conexiune SSL pe 128 de biți).
Lista băncilor acceptate este vizibilă în timpul plasarea comenzii și pe pagina de plată. Verificarea transferului de monedă electronică se face în termen de câteva ore ( în special în timpul
în aceeași zi, maxim până la sfârșitul zilei următoare).

b. Plata prin card de credit

Cumpărătorul plătește suma datorată , prin intermediul centrului de contabilitate la payu.pl * (sigure conexiune SSL pe 128 de biți). Verificarea se face în termen de 24 de ore în timpul săptămânii.

c. Transfer de bani tradiționale

Această opțiune este pentru cei a căror cont bancar nu este acceptată pe pagina de plată. Este posibil să se plătească prin transfer de bani tradiționale prin payu.pl * sau prin bani individuale
se transferă în banca unei persoane . În scopul de a plăti în acest fel, este necesar de a alege: "Prepaid" opțiune în coșul de cumpărături și apoi trimite bani:

Numere de cont bancar:
50 1020 5558 1111 1084 9030 0057 - PLN
30 1870 1045 2078 1000 2508 0003 SWIFT / BIC: PBPBPLPW - USD
57 1870 1045 2078 1000 2508 0002 SWIFT / BIC: PBPBPLPW - EURO

Verificarea se face în termen de 1-3 în timpul săptămânii după plasarea comenzii.

* Plățile electronice sunt operate de catre PayU Inc localizata in Poznan, Polonia. Este receptorul principal al transferului de bani (pe extrasul de cont).

d. Plata la livrare

Numai în numerar, la o persoană care acționează în numele transportatorului care a fost ales pentru a livra produsul comandat (numerar la livrare) sau colectarea personală în
DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK sediul central.

4.2. Plățile pot fi efectuate numai de către cei cărora li se permite să utilizeze carduri de credit proprii.

4.3. Pentru a procesa plata efectuată de către DIGINET Clienți SEBASTIAN BÓJCZUK trece Clienții formularul de comandă. Toate datele din formularul de comandă
este automat transmis la Payu.pl.

4.4 După acceptarea formularului de comandă și alegerea metodei de plată prin intermediul Payu.pl Clientul este automat redirecționat către:

A. Plățile efectuate cu un card de credit - centru de contabilitate pe site - ul Payu.pl,

b. Plățile efectuate prin transfer de bani electronici - site - ul băncii Payu.pl,

c. Plățile efectuate prin transfer de bani tradiționale - site - ul Payu.pl.

4.5. Pentru a face plata Clientului să confirme efectuarea plății pe site - ul unui anumit partener Payu.pl , în conformitate cu principiile stabilite de prezentul
Partener. În cazul efectuării oricăror modificări la formularul de comandă disponibile pe aceste pagini web și automat completate de către Payu.pl plata nu poate fi procesată.

4.6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK își rezervă dreptul de a restricționa metoda de plata pentru anumite produse prin rotirea în jos unele dintre metodele de plată menționate mai sus.

4.7. Costurile de transfer de bani, comisioane și bancare, taxele la oficii poștale trebuie să fie acoperite de către client (inclusiv prin transfer de bani din străinătate). In caz de
nu plăti întreaga sumă pentru produsul DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK suspendă procesul de comandă până la primirea restului de plată.

§ 5. Transportul și livrarea

5.1. Termenul de livrare nu mai mult de 30 de zile durează din ziua acordului. Momentul primirii transferului este răspunzător pentru timpul pentru a finaliza comanda , plus timpul de
de transport maritim stabilit de către compania de livrare; cea mai mare parte a parcelei sosește ziua săptămânii viitoare , după ziua în care plata este rezervat în contul bancar DIGINET
SEBASTIAN BÓJCZUK
(timpul nu trebuie sa fie mai mare de 5 zile).

5.2. Produsele comandate vor fi expediate la adresa indicată de Client în timp ce plasarea comenzii sau în timp ce confirmarea comenzii plasate de
Muncitor DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK lui. Pentru procesul de expediere corect Clientul este obligat să furnizeze date personale corecte și numărul de telefon , care va fi distribuit
cu compania de livrare , în scopul de a aranja timp de livrare. În cazul în care există un singur număr de telefon greșit și a datelor cu caracter personal costurile de reshipping sunt acoperite
de către client.
Un alt transfer este posibil după ce a plătit pentru el în avans. În acest caz, clientul va fi contactat de către muncitor DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK lui.

5.3. Produsul comandat este livrat de o firma de curierat. Clientul acoperă costurile de transport maritim , care sunt specificate în Transport și fila Plata la https://hpcontrol.ro și
în cele din urmă selectate în coșul de cumpărături de către Client. Costurile de transport depind de valoarea comenzii, metoda de plată aleasă și modul de livrare a produsului. Informații
referitoare la costuri de transport maritim

este afișat în timp ce plasarea comenzii in cos. Aceste costuri sunt valabile numai pentru livrările pe teritoriul polonez. Costurile de livrare curente sunt vizibile în coșul de cumpărături atunci
când plasarea comenzii.
Condițiile de expediere în străinătate sunt stabilite în mod individual.

5.4. La momentul primirii coletului, Clientul, în prezența unui reprezentant al unei companii de curierat, este obligată să verifice dacă există orice daune externe pe parcela
(rupte bandă adezivă sau cutie deteriorată). În acest caz, clientul este obligat să refuze primirea coletului. Cu toate acestea, în cazul în care Clientul decide să - l primească, Clientul, în prezența
un reprezentant al unei companii de curierat, este obligat să elaboreze actul de deteriorare.

5.5. Fiecare livrare trebuie să fie confirmată printr - o semnătură. Semnătura confirmă faptul că conținutul coletului a fost livrat în mod corespunzător. Din momentul în care clientul primește
parcela Clientul este responsabil pentru produsele comandate.

5.6. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK nu este responsabil pentru greșelile făcute de către client în timp ce plasarea comenzii, ceea ce a dus la care nu a primit coletul sau refuzul nejustificat
din primirea acestuia . Costurile aferente reshipping sunt acoperite de către client.

§ 6. Garantie, politica de returnare, de retragere din contract

Pentru a evita orice dubiu, se afirmă că orice termen și Condiție scris aici nu limitează drepturile Clientului reglementate de lege pe teritoriul polonez. În cazul în care există
o astfel de reglementare , atunci se aplică legea poloneză: Legea privind drepturile consumatorilor 30 mai 2014 (Monitorul Oficial Legea 24 din iunie 2014, în secțiunea 827), Codul civil
23 aprilie 1964. Codul civil
(Monitorul Oficial 1964 nr. 16 secțiunea 93, cu modificările ulterioare).

6.1. Politica de garanție și returnare

6.1.1. Produsele pot avea garanția producătorului / importatorului / vânzătorul , care este valabilă pe teritoriul Republicii Polone. Timpul de garanție al fiecărui produs este scris în descrierea
pe site. Detalii de garanție sunt definite în versiunea tipărită a garanției emise de garant. Cele mai multe produse au garantie procesate de DIGINET Sebastian Bójczuk.
În alte cazuri , se anexează informații cu privire la detaliile de garanție.

6.1.2. Produsul reparat este livrat Clientului , iar Clientul este obligat să acopere costurile de transport maritim. Garanție a produsului nu restricționează drepturile orice cumpărător
în temeiul
garanția pentru defectele produsului.

6.1.3. Vânzătorul este responsabil pentru toate defectele produselor în condițiile legii. În cazul vânzării de vânzare de bază non-consumatori nu există reglementări ale garanției care sunt
incluse
în Codul civil.

6.1.4. Reclamații în baza garanției poate fi trimisă prin intermediul info@hpcontrol.ro e - mail sau într - o formă scrisă la adresa vânzătorului. Costurile de transport maritim trebuie să fie
acoperite de către client.

6.1.5. Clientul are dreptul de a reduce prețul sau se retrage din contract, cu excepția cazului Vânzătorul înlocuiește imediat produsul defect cu unul care este lipsit de defecte sau
înlătură defectul. Această restricție nu se aplică în cazul în care produsul a fost deja înlocuit sau reparat de Vânzător sau Vânzătorul nu a înlocuit produsul cu cea corespunzătoare
liber de orice defecte sau nu prezintă defecte au fost îndepărtate.

6.1.6. Vânzătorul se recunoaște o cerere în garanție în termen de 14 zile de la data la care produsul a fost primit în forma corectă. În cazul în care vânzătorul nu respectă cerințele clientului
în termen de 14 zile, aceasta înseamnă că vânzătorul consideră că cererea este justificată.
În fiecare dintre cazurile menționate mai sus atunci când realizarea cererilor clientului este
asociat cu livrarea de produse noi sau reparate costurile sunt acoperite de către Vânzător.

6.2. Retragerea din contract

6.2.1. În conformitate cu Legea privind drepturile consumatorilor 30 mai 2014 (Monitorul Oficial Legea 24 din iunie 2014, în secțiunea 827), Clientul fiind o persoană fizică, care încheie
un acord cu
antreprenorul care nu este direct legată de activitatea economică sau profesională, care a încheiat un acord de la locație la distanță și în afara locației întreprindere
are dreptul
de a
retrage din prezentul contract în termen de 14 zile , fără a da nici un motiv și fără nici un cost. În cazul în care Clientul a ales calea livrării produsului , alta decât cea
mai ieftină opțiune
de transport maritim
oferite de Vânzător, atunci vânzătorul este obligat să restituie cheltuielile Clientului la suma corespunzătoare opțiunea cea mai ieftină
de transport maritim disponibile la momentul introducerii ordinului.

6.2.2. Perioada de retragere expiră după 14 zile de la data la care se achiziționează Clientului, sau o parte terță alta decât transportatorul, indicată de către achiziționate de Client,
posesia fizică a produsului.

6.2.3. Pentru a -și exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa contacteze vanzatorul cu privire la decizia luată. Clientul poate utiliza formularul de declarație de retragere din contract.
Folosind formularul de declarație nu este obligatorie.

6.2.4. In cazul in care Clientul a plătit în numerar, se sugerează că forma declarație de retragere din contract ar trebui să includă numărul de cont bancar în cazul în care banii
vor fi transferate.

6.2.5. Retragerea din contract poate fi aplicat tuturor produselor comandate sau părți ale acestora.

6.2.6. Pentru a respecta termenul - limită de retragere din contract este necesar doar pentru a trimite formularul de declarație de retragere din contract înainte de expirarea perioadei de retragere.

6.2.7. Vânzătorul oferă posibilitatea depunerii formularului declarației de retragere din contract de către client prin e-mail: info@hpcontrol.ro fax : +48 58 741 72 23
sau trimite la: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26 83-000, Pruszcz Gdański POLONIA - a sugerat adnotare "Retragerea din contract". Vânzătorul va trimite imediat
e - mail care să confirme că scrisoarea a fost primită.

6.2.8. În cazul retragerii din contract , care este descris mai sus , contract de cumpărare nu se consideră a fi făcută.

6.2.9. Vânzător, nu mai târziu de 14 zile de la data a fost primit această retragere din contract, ramburseaza Clientului toate plățile primite de la Client
inclusiv costurile de livrare (sub rezerva punctului 6.2.1.). Vânzătorul se poate suspenda rambursarea pana cand produsul este primit înapoi.

6.2.10 Clientul acoperă toate costurile de returnare a lucrurilor de retragere din costurile contractuale și anume de ambalare și de transport maritim.

6.2.11. Vânzătorul se ramburseaza prin aceleași mijloace care au fost folosite de client pentru tranzacția inițială. In cazul in care Clientul a plătit pentru produsul la livrare,
Clientul trebuie să accepte să primească bani în contul bancar inclus în formularul de declarație de retragere din contract.

6.2.12. Clientul este obligat să returneze produsul la vanzatorul imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerii din contract. Termenul este respectat
în cazul în care clientul va trimite înapoi produsul înainte de termenul de 14 zile a expirat. Produsul care este returnat de către client trebuie să conțină toate accesoriile și
documentele emise la momentul vânzării la adresa: DIGINET Sebastian Bójczuk, Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański POLONIA. Produsul trebuie returnat cu toate beneficiile
și prime care au fost acordate Clientului în timp ce face achiziția.

6.2.13. Clientul este responsabil pentru reducerea valorii Produsului , prin utilizarea acestuia dincolo de modul în care este menit să fie folosit. De exemplu: produsul murdar, marcajele
de montare etc.
lipsa de cutie originale, echipamente, accesorii și documentație. Vânzătorul își are dreptul de a percepe Clientului costuri suplimentare din cauza reducerii valorii Produsului.

6.2.14. Clientul nu are nici un drept de a se retrage din contract , atunci când (I) , subiectul este înregistrări audiovizuale sau programe de calculator livrate într - un pachet sigilat
iar pachetul a fost deschis după livrare, (II) acordul se referă la livrarea de ziar, cu excepția abonamentului.

§ 7. Date personale

7.1. Administratorul datelor personale magazinului online ale clienților este DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK în conformitate cu protecția datelor cu caracter personal Legea 29 august 1997
(Monitorul Oficial 2002 nr. 101 secțiunea 926, cu modificările ulterioare).

7.2. Clientul în timpul procesului de înregistrare transmite date cu caracter personal în mod liber.

7.3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK prelucrează datele personale ale consumatorilor , în scopul de a procesa comanda (trimiterea de email - uri cu informații despre starea comenzii).
Pentru transmiterea datelor cu caracter personal de către client se face în mod liber, dar este necesar pentru a procesa comanda. Datele cu caracter personal clienților sunt partajate cu alte părți ,
cum ar fi companiile de curierat,
operatorii de plăți numai în scopul de a procesa comanda.

7.4. Clientul are dreptul de a actualiza, refuza prelucrarea sau eliminarea datelor cu caracter personal. În cazul în care aceste date sunt incomplete, data, false sau care au fost colectate
cu încălcarea legii.
Clientul alte drepturi și responsabilități sunt descrise în Monitorul Oficial 2002 nr. 101 secțiunea 926, cu modificările ulterioare

7.5. Detaliile cu privire la Politica de confidențialitate pot fi găsite la https://hpcontrol.ro

§ 8. Alți termeni

8.1. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK nu este responsabil pentru pauze în timp ce utilizați magazinul online cauzate de accidente de server, întreținerea etc.

8.2. Termenii si Conditiile actuale sunt publicate la adresa https://hpcontrol.ro și livrate gratuit prin e - mail Clientului la cerere.

8.3. DIGINET SEBASTIAN BÓJCZUK are dreptul de a face modificări în conținutul acestor termeni și condiții în orice moment. Modificările vor fi aplicate după 30 de zile nou
Termenii și condițiile sunt publicate în modul indicat la punctul 8.2. Fiecare client are dreptul de a șterge contul în cazul în care noile modificări introduse în Termenii și condițiile
nu sunt satisfăcătoare.

Anexa. Formularul de retragere 1 model

Formularul de retragere Modelul

(acest formular trebuie completat și returnat în caz de retragere din contract)



<Datele clientului>

.......................................

.......................................

DIGINET Sebastian Bójczuk

Cicha 26, 83-000 Pruszcz Gdański
POLONIA

I / Noi (*) ar dori să se retragă din contractul de achiziție a următoarelor produse:

....................................................................................................................................


Data comandă: (*)

                                                                            


Data comenzii primi: (*)

 


Numele clientului și prenumele:

 


Adresa clientului:

 


Vă rugămreturnați banii la următorul număr de cont bancar / modul următor (*)

 


Semnătura (numai în versiunea de hârtie)

 


Data, Loc:

 

(*) - Se elimină , după caz.

Contact Us